Welcome to My Guestbook

dub 25
 posted by Tomáš  Hanák from Bahamas, The on 25.04.19 13:11

Dobrý den. Rozhodoval jsem se, zda uvést zde svůj příspěvek. Nicméně domnívám se, že o nešvarech, které v této restauraci panují, by měli předem vědět návštěvníci i její majitel Waltr Schejbal. Se kterým si, mimo jiné, již více než 10 let tykám a s jehož obsluhou jsem byl vždy spokojen.
Bohužel, v poslední době zřejmě tato restaurace nemá štěstí na obsluhující personál z řad číšnic. Ještě nedávno přivandrovalkyně odkudsi z Východního Slovenska, která se chovala, jako by ji patřila celá Praha i s širokým okolím..! Zeptat se jí na aktuální nabídku piv bylo téměř zločinem.., vždyť přece to máte napsané na ceduli..! Jakýkoliv pokus o navázání konverzace se rovnal sebevraždě..! Jednou se jí nelíbilo, že nejsou zavřené dveře od WC.., tak nám oznámila (seděli jsme tři přátelé u stolu venkovní zahrádky), že nás již neobslouží, dokud někdo z nás ty dveře nepůjde zavřít..! Tak jsme zaplatili a odešli domů! Při našem posledním (díky Bohu..!) setkání s touto východoslovenskou kreaturou mi při placení dala do ruky platební terminál a odešla! Po svém příchodu se po mně dožadovala vytištěné účtenky..! Ještě že jsem ji měl zmuchlanou v kapse, jinak bych musel zaplatit znova!! A nyní k současnosti.
Včera odpoledne jsem restauraci navštívil. V první řadě jsem si oddechl, že podnik změnil číšnici…, to jsem ovšem ještě netušil, co bude následovat! Rozhodně nedoporučuji se jí zeptat na nabízený sortiment piv více, než jednou! Za prvé o tom nemá přehled, horko těžko to dává dohromady z nápojového lístku a cedule na zdi.., za druhé ji to evidentně velice obtěžuje..! Nejprve mi psala čárky při každé objednávce, u pátého piva i při jeho donesení ! Než jsem stačil protestovat, rychle zmizela.., na pozdější reklamaci nebrala zřetel ! A navíc, ještě před jeho dopitím mi na stůl položila další (což jsem uvítal), nicméně jsem neuvítal, že mi na účtenku připsala další dvě čárky..!! Ve finále jsem tedy objednal a vypil šest piv, ale zaplatit osm, které jsem měl naškrtané na účtence ..!! Něco té osobě vysvětlovat nemělo význam. Stála si nekompromisně za svým podvodným jednáním.! Doklad o platbě mi nebyl vydán, což se v této provozovně zřejmě již stává tradicí..?!! Pan Babiš by asi neměl radost ..!
Závěrem. Bytostně nesnáším, když se mě někdo snaží podvádět. Nejde mi o 58 Kč, ale o pocit křivdy a nespravedlnosti. Proto se budu snažit o nápravu. Také bych nechtěl přestat navštěvovat restauraci, se kterou jsem jinak spokojen, kvůli nečestnému a podvodnému jednání obsluhujícího personálu. S touto realitou seznámím Waltra Schejbala. Pokud nebude ochotný sjednat v této záležitosti nápravu, budu nucen oslovit státní instituce a požádat je o pomoc. Nicméně nepřestávám věřit tomu, že i v dnešní době se člověk může a musí dovolat pravdy a nápravy podvodného jednání..!